Olen ollut häiritsevän hyväntuulinen tänään. Pitkästä aikaa ihan pikkujututkin ovat tuntuneet hyviltä. En edes oikein käsitä, mikä tällaisen muutoksen aiheutti ja tiedän, ettei minun tule luottaa liikaa tämän jatkuvuuteen. Pieni pettymys voi taas kaataa kaiken. Sen vuoksi luottamukseni ihmisiin on tällä hetkellä hyvin varautunutta. Haluaisin päästä siitä eroon, koska en jaksaisi olla niin yksin.

Huomenna olisi taas erotuomaritehtäviä. Vihellän sellaista sarjaa, jota en ole aiemmin viheltänyt ja luulen, että siellä voima korvaa teknisen taidon. Tulee siis paljon vihellettävää. Näen myös tuttavaani illalla. Jaksan taas olla sosiaalinen muutenkin kuin pakosta. Toivottavasti tämä kestää. Alan päästä siitä yli, että elämäntilanteeni muuttui niin radikaalisti syyskuun jälkeen. Eihän tämä olekaan niin negatiivista. Kunhan ne projektit, joissa nyt olen mukana, loppuvat, olen vapaa tekemään, mitä tahdon. Ei ole pakko olla jatkuvasti liian kiireinen nauttimaan elämästä.

Kissa riehuu levottomana ympäriinsä ja mouruaa. Kävin antamassa sille ruokaa, mutta sillä on ilmeisesti jokin uhmailuvaihe taas. Sylissä se viihtyi äsken pitkään. Minäkin haluaisin läheisyyttä. En edes välttämättä seksiä, pelkkä läheisyyskin riittäisi. Tässä vaiheessa ihmiset, jotka ovat tunteneet minut pitkään, epäilevät minun kärsivän vakavasta aivovauriosta, mutta voin kertoa, ettei elämäntapani ole kovin onnellinen ollut. En halua itselleni kohtuuttomasti pahaa. Tahdon olla onnellinen, vaikka vielä tällä hetkellä sellainen ajatus tuntuukin melko vieraalta. Ikävä.

Syömisestäni minun ei kannata tänään puhua mitään, koska se on mennyt päin helvettiä. Voidaan sanoa, että söin. Unohdetaan se, että myös oksensin, vaikkakin se ei ollut tahallista. Yritän liikaa liian nopeasti. En voi vain päättää, että tänään syön taas normaalisti elimistön oltua kaaoksessa kuukausia.

Minua ei edes häiritse, että minuun on kehittymässä piirteitä, joita aiemmin halveksin. Vuosi sitten en olisi voinut kuvitella, että myönnän, että minusta olisi mukavaa, jos elämässäni olisi mielenkiintoinen ihminen, johon saattaisin jopa kiintyä.

Kuuntelen ärsyttäviä rakkauslauluja. (Sentenced - No more beating as one) Hymyilen.