Olen äärettömän väsynyt. Kissa ei ole antanut nukkua ja olen nähnyt painajaisia. Osa fyysisestä väsymyksestäni on varmasti myös henkisen väsymyksen seurausta. On täytynyt miettiä asioita uudelleen, vaikka itse tähän tilanteeseen halusin. Ensisijaisesti haluaisin nyt löytää töitä, vaikka pelkäänkin sen taas uuvuttavan minut. Uusi asunto ja uusi alku voisivat tehdä minulle hyvää.

Välillä havahdun pahaan oloon, sillä en lue riittävästi. Vaikka aikaa on vielä paljon, pitäisi saada tehokkaampi ote tähän lukemiseen. On paljon asioita, joita en edes tajua tai joita pitäisi vielä huomattavasti syventää. Tässä projektissa haluan onnistua. Minun on pakko.

Olen ollut valtavan ailahteleva viime aikoina. Hetkessä mielentilani on saattanut muuttua päinvastaiseksi kuin aiemmin enkä ole osannut selittää sitä mitenkään. On vain jatkuvasti jotenkin epätodellinen olo. Minulla oli miellyttävä viikonloppu, sain läheisyyttä ja hellyyttä, mutta välillä unohduin omaan maailmaani ja se häiritsi minuakin. Haluaisin edes hetkeksi jonkinlaisen tasapainoin, että osaisin katsoa asioita todellisesta perspektiivistä.

Ensi viikonloppuna on peli, väsyttää. Treeniaktiivisuuteni ei ole viime viikkoina ollut parasta mahdollista. En ole kyennyt sopeutumaan vieläkään uuteen valmennusjärjestykseen ja muutenkin mielestäni asiat ovat kovin sekavia. Käyn treeneissä ja toivon, ettei tuntuisi kovin pahalta. Tiedän jo nyt, että tämä jää ainoaksi kaudekseni tuossa joukkueessa. Ehkä ensi kaudella minulla käy parempi onni valinnassani.

Minulla on kylmä. Tiedän mittaamattakin, että minulla on hieman kuumetta. Lihaksiani särkee eikä motivaationi riitä tällä hetkellä juuri mihinkään. Menen peiton alle ja toivon saavani hieman nukuttua.